ח"כ גואטה: "תקליט אותי, ש"ס תסיים את הקדנציה בעלייה"

    נכון הייתה תרדמת ועברנו תקופה לא קלה. פטירה של הרב זה לא דבר שאנו יכולים להכיל, זה בור ענק, זה משבר גדול בתוספת כל הדברים שמסביב. הייתי שבוע שעבר בבאר שבע בכנס של בני תורה. אני רואה את חזונו של מרן מתגשם.
    עמית דניאל 5 Comment on ח"כ גואטה: "תקליט אותי, ש"ס תסיים את הקדנציה בעלייה"

    ח"כ יגאל גואטה שוחח בתכנית "הפוך על הפוך" עם הרב משה בן לולו על הסקר המפתיע מאמש, סיורי השטח של ש"ס וגם למי בחורי הישיבות צריכים לומר תודה • תוך כדי שידור הקריא את מספר הטלפון שלו ושל עוזרו • ואת מה הוא כינה "בור ענק"?

    ח"כ יגאל גואטה
    נכון הייתה תרדמת ועברנו תקופה לא קלה. פטירה של הרב זה לא דבר שאנו יכולים להכיל, זה בור ענק, זה משבר גדול בתוספת כל הדברים שמסביב. הייתי שבוע שעבר בבאר שבע בכנס של בני תורה. אני רואה את חזונו של מרן מתגשם.
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הסקר שפורסם אמש, שוחח ח"כ יגאל גואטה בתכנית "הפוך על הפוך" בהגשת הרב משה בן לולו ב"קול חי".

    ח"כ גואטה פתח לבקשת המראיין בביקורו היום בעיר חולון. "הלב שלי פועם מהתרגשות. אני בדיוק בסיור בסמינר לבנות בחולון של הרב זברלו שעשה פה דבר מדהים. אנחנו ממשיכים את המסלול שהרב אריה דרעי ביקש מאתנו לעשות במסגרת סיורי השטח, בכל יום במקום אחר. בא לי להירשם לגן מרוב שמקסים פה." אמר בהלצה.

    האזינו לראיון המלא:

    לשאלת המראיין מדוע ש"ס לא ממריאה בסקרים, ענה "אני לא רוצה להיכנס לסקרים אבל אני יכול לומר לך שאני שלושים שנה בש"ס ואין לי צל של ספק ותקליט אותי, בע"ה בעוד שנתיים וחצי בסוף הקדנציה והממשלה תחזיק עד סוף הקדנציה, ש"ס תסיים בעלייה. נכון הייתה תרדמת ועברנו תקופה לא קלה. פטירה של הרב זה לא דבר שאנו יכולים להכיל, זה בור ענק, זה משבר גדול בתוספת כל הדברים שמסביב. הייתי שבוע שעבר בבאר שבע בכנס של בני תורה. אני רואה את חזונו של מרן מתגשם. כשאני הייתי בישיבה גדולה היו שתי ישיבות גדולות ספרדיות, שארית יוסף ופורת יוסף ועוד קצת אור ברוך, וכשהייתי בבאר שבע ראיתי אלף בחורי ישיבות – זו המורשת של מרן וזה החזון של מרן ושל יו"ר התנועה הרב אריה דרעי כשפתחו את התנועה ואני אומר לך החזון מתגשם ויש התעוררות גדולה בשטח."

    גואטה התייחס בדבריו לכך שהפיץ את מספרו בתחילת הקדנציה "הטלפון לא מפסיק לצלצל" תוך כדי דבריו הקריא הרב בן לולו את הודעה שהגיעה באותה העת מבית ספר בית דוד בחולון על חוסר בכיתות וגואטה פרסם שוב את מספרו ואת מספר העוזר שלו וביקש שיפנו אליו "המספר שלי הוא 0522454070 והמספר של העוזר שלי נתי 0502222942 אשמח שיתקשרו."

    לסיום ביקש ח"כ יגאל גואטה לומר "עכשיו עשרות אלפי בחורי ישיבות חוזרים לספסל הלימודים, הרבה בזכות הרב אריה דרעי שנתן להם כספים רבים על מנת שילכו לקעמפים בצפון ובנגב 'וקווי ד' יחליפו כח..' ועכשיו שיחזרו לספסל הלימודים בכח ובשמחה"



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      בעלייה
      בעליית המפלגה לשמיים
      פשוט לא תחזיק מעמד
      מפלגה של לא עושי כלום או גנבים ואו גזעניים
      סקר מגלה שהספרדים יותר גזעניים בגלל שמפחדים שהאשכנזים גזעניים כלפיהם
      וזה מה שהכלומניק גואטה עושה

    2. 4

      חצוף תתביש על התגובה שלך ש"ס תגדל עוד ועוד מרן בשמיים לא עוזב אותנו תיהיה רגוע החברים שלנו במפלגה החברי כנסת הכי טובים מה הינו עושים בלעדי גואטה

    3. 3

      גואטה הוא גדול תמשיך הלאה בלי להתיחס ל"מכשולים"

    4. 2

      הוא התכוון ש"ס תסיים את הקריירה

    5. 1

      איפה היתה כל השנים גואטה? בהצלחה!